Vreau sa devin invatatoare!
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Marisa
Scris: Friday, September 27, 2013 2:09 PM
Nivel
Nivel: Grupa mica

Inregistrat: 7/25/2013
Vreau sa ma ajutati intr-o problema: eu am terminat o facultate de profil economic si cum nu mi-am gasit sa lucrez in domeniu (decat ceva apropiat, dar foarte prost platit), am zis sa prind curaj si sa fac ce mi-am dorit de cand eram copil - sa lucrez ca invatatoare. Din cate stiu trebuie sa fac o facultate bazata pe aceasta specialitate (numele e prea pompos ca sa il scriu acum).
Accesand pagina facultatii respective nu am reusit sa vad exact ce criterii trebuie sa indeplinesc ca sa ma pot inscrie la aceasta facultate (vedeam ceva de cantat pe note - sunt afon).
Ajutati-ma va rog cu niste informatii, pentru a ma putea pregatii pentru anul viitor (sunt foarte hotarata sa fac acest pas, desi stiu ca tot un salariu mic voi avea, macar fac ceea ce imi place).
marivic
Scris: Friday, September 27, 2013 2:45 PM
Nivel
Nivel: SMARALD

Inregistrat: 8/10/2007
Primul pas,te inscrii la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei,specializarea profesor pentru invatamantul primar si prescolar.
Stiu ca era ca proba de admitere un interviu si dosar,dar acum depinde de fiecare judet in parte....Poate s-a schimbat,...trebuie sa intrebi.Cel mai bine ar fi sa si lucrezi in bransa,caci practica si lucrul cu copiii este totul,nu teoria.Teoria te ajuta dar daca nu ai cum sa o pui in practica,...tot degeaba....
Mult succes!
Marisa
Scris: Friday, September 27, 2013 3:12 PM
Nivel

Cel mai bine ar fi sa si lucrezi in bransa,caci practica si lucrul cu copiii este totul,nu teoria.Teoria te ajuta dar daca nu ai cum sa o pui in practica,...tot degeaba....