Nivel: Guest
Inregistrat: 2/12/2006 Mesaje: 14
| Cel mai bun test de inteligenta
Cat de destept esti cu adevarat? Testul in-cult a suferit insa cateva modificari, datorita celor care se cred destepti, dar gandesc inside the box. Relaxati-va, oameni buni, si faceti testul (il gasiti aici) |
|
Nivel: Ambasador
Inregistrat: 6/11/2007 Mesaje: 818
| Sunt student eminent,am luat 8 din 11! |
|
Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 2/14/2006 Mesaje: 36610
| 10 din 11, ca m-a pacalit arca |
|
| Pe mine ma pacalit si aia cu zilele din luna. |
|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/18/2006 Mesaje: 3674
| Si eu sunt student eminent: 9 din 11. Tot arca lui Moise m-a pacalit... si a 5-a roata la masina, ca o soferita buna ce sunt, n-am auzit de ea... |
|
Nivel: SMARALD
Inregistrat: 3/23/2007 Mesaje: 12042
| Miru wrote:Si eu sunt student eminent: 9 din 11. Tot arca lui Moise m-a pacalit... si a 5-a roata la masina, ca o soferita buna ce sunt, n-am auzit de ea...
da parca ai fi singura soferita care nu stie de roata de rezerva! , Moise |
|
Nivel: Senior
Inregistrat: 2/18/2006 Mesaje: 7688
| Kiki wrote:10 din 11, ca m-a pacalit arca
Rusine pe nasul meu si pe mine m-a fentat arca |
|
Nivel: SMARALD
Inregistrat: 7/22/2007 Mesaje: 11814
| Si eu am primit 10 din 11 eu am uitat de roata de rezerva(daca nu am prea folosit-o)Ei,dar in schimb asta cu arca lui noe am stat si m-am gindit care Moise ca parca era NOe(este din religia mea ar fi culmea sa nu o stiu,dar pentru citeva secunde m-a derutat) Text misto!! la premiante! |
|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 2/22/2006 Mesaje: 4839
| Tot n-am priceput e 30 impartit la 1/2 si da 70 oare sunt singura cu inteligenta normala pe aici? si nu mi-a placut intrebarea cu roata de rezerva |
|
| mihaela75 wrote:Tot n-am priceput e 30 impartit la 1/2 si da 70 oare sunt singura cu inteligenta normala pe aici? si nu mi-a placut intrebarea cu roata de rezerva Miha, 30 impartit la 1/2 inseamna de fapt 30 inmultit cu 2. |
|
Nivel: MEMBRU FONDATOR