Televizorul si copii

Chestionar intrebare: Televizorul pro si contra (Poll is closed)
Alegere Voturi Statistici
Da 1 100%
Nu 0 0%
Nu stiu 0 0%

Options Televizorul si copii
Subiectul anterior · Subiectul urmator
crista
Postat: Sunday, February 11, 2007 4:06 PM

Nivel: Avansat

Intrat: 1/27/2007
Postari: 1849
Ce parere aveti despre copii care se uita chiar de la cateva luni la televizor?
David al meu este fascinat de televizor, nu stiu daca e bine sau rau...am auzit tot felul de pareri.

Oare e prea devreme pentru el, de la cat timp credeti sa ar fi bine sa-i lasam si pe ei sa se uite.
Cristy
Postat: Sunday, February 11, 2007 4:18 PM

Nivel: Senior

Intrat: 1/8/2007
Postari: 6843
Locatia: Israel

In general sunt de acord cu televizorul, atata tipm cat vizionarea nu depaseste o anumita limita.

2 ora pe zi mi se pare destul, fetele mele sunt mari....

Pentru cei mici, daca ai casete video / DVD cu programe cantece de copii, este perfect, televizorul cateodata este o sursa de informatie pe care tu ca mama nu poti oferi ( cantecele, culori, emisiuni )
Eu foloseam la fete de la 3 luni, "Baby Mozart" "Baby Beethoven" ( cred ca am vazut pe undeva pe la bazarul forumului)

flowers flowers flowers flowers flowers flowers flowers
taki
Postat: Saturday, March 10, 2007 8:00 PM

Nivel: SMARALD

Intrat: 2/13/2006
Postari: 13501
Locatia: Printre voi!
Sasha a invatat cuvinte in japoneza de la TV, ca din alta partea nu avea de unde.ras

Stie sa zica: ajutor, bine-ai venit acasa-cand se intoarce papa de la serviciu, asta-i ce e?

Sta TV-ul apins ziua si nu prea ii da cine stie ce importanta, dar uite ca a memorat cate ceva din reclame/emisiuni.

crista
Postat: Tuesday, March 20, 2007 12:30 AM

Intrat: 1/27/2007
Postari: 1849
taki wrote:
Sasha a invatat cuvinte in japoneza de la TV, ca din alta partea nu avea de unde.ras

Stie sa zica: ajutor, bine-ai venit acasa-cand se intoarce papa de la serviciu, asta-i ce e?