Profil: shurshunea
Despre
Utilizator: shurshunea
Nivel: Grupa mijlocie
Statistici
A intrat: Thursday, November 6, 2014
Ultima vizita: Monday, June 19, 2017 3:12 PM
Numarul de postari: 262
[0.02% din toate postarile / 0.07 postari pe zi]
Imagine
Ultimele 10 postari
Subiect: FIV la Spitalul International Medpark din Chisinau - 4
Postat: Wednesday, May 17, 2017 8:08 AM
Melissa am nascut miercuri pe 23.09 .2015 si simbata la amiaza mi-au dat voie acasa
Postat: Tuesday, May 16, 2017 12:39 PM
corina84 wrote:

Multumesc, nasc cu dna Diana, am programat cezariana pentru inceput de iunie, am emotii, pana acum nu am avut complicatii importante, a decurs bine

Corina ai toata increderea in dna Diana , eu am nascut la ea... mie tare mi-a placut.La nastere cezariana sunt mereu 2 medici , la mine a fost si dna Nikitina..
Postat: Monday, May 15, 2017 1:12 PM
corina nastere usoara !! la cine nasti ?
Postat: Monday, May 15, 2017 1:11 PM
adinutsa eu tot sunt fara trompe .. dupa o laproscopie din cauza hidrosalinsului unde mi-au scos o trompa si alta a fost scoasa in urma la o sarcina extrauterina.. in noiembrie 2014 am avut ultima , in ianuarie 2015 FIV si am un baiat voinic de 1.7 luni
Postat: Wednesday, April 12, 2017 8:13 AM
Sabrina imi pare rau! Trebuie sa te iai in miini si sa continui lupta! Eram sigura ca ai rezultat pozitiv.

Eu stiu o doamna vb cu ea de pe forum rusesc.. ea a facut la Medpark 4 incercari , 2 din proaspeti , 2 din congelati.. in total are vreo 8 cu cele de la Kiev si Repromed