Sfat pentru indemnizatie
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Elenutza
Scris: Wednesday, July 2, 2008 10:12 AM
Nivel: Guest

Inregistrat: 2/12/2006
Buna ziua! Sunt nou intrata si nu stiu cui sa cer un sfat. Am 35 saptamani de sarcina, in curand voi nasteras si nu mi-am rezolvat problemele cu indemnizatia de crestere a copilului din urmatoarele motive: Am lucrat pana pe 19 aug. 2007 la o firma, iar dupa m-am angajat la alta firma cu 3 oct. 2007, asa ca pe la sfarsitul lui iulie cand voi naste nu voi avea cele 12 luni consecutive de cotizare. Nu stiti ce as putea sa fac in situatia asta? Am mai vorbit cu mamici care au spus ca au facut contracte de asigurari cu Casa de Pensii sau au scos hartii de la medic precum ca trebuiau sa nasca mai tarziu. Nu stiu cum sa rezolv aceasta situatie, sunt si studenta si as avea nevoie de acei banutzi. Daca vreuna din voi aveti o situatie asemanatoare, va rog sa-mi dati un sfat. Va pup si va doresc o zi buna!!!
Elenutza
Scris: Thursday, July 3, 2008 8:58 AM

Nu are nimeni un sfat si pentru mine???cry
Lilly of the valley
Scris: Thursday, July 3, 2008 9:20 AM
Nivel
Nivel: SMARALD

Inregistrat: 3/23/2007
ai intrerupere in stagiul de cotizare (pauza e de pe 19 aug pana pe 3 oct) chiar si o zi pauza se penalizeaza; si nimic nu cred ca te-ar putea juta. legea e foarte categorica. nici macar acea adeverinta de la medicul ginecolog. oricum nu ti-o da. pe biletul de externare al leuzei scrie varsta sarcinei. nu se complica nimeni.
Elenutza
Scris: Thursday, July 3, 2008 11:51 AM

da, dar am mai intalnit cazuri in care s-a procedat astfel si a fost acceptat dosarul...
kali
Scris: Thursday, July 3, 2008 12:04 PM
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 5/27/2006
Nu am rabdare sa calculez... daca imi spui data ultimei menstruatii pot si eu sa-mi dau cu parerea daca se poate face ceva sau nu.

Cunosc- multe- cazuri de femei carora medicul gineco le-a dat adeverinta cum ca au nascut prematur, dar te cam costa (una peste alta nu stiu cat merita).