Nivel: Avansat
Inregistrat: 2/22/2006 Mesaje: 4839
| Halaluia, fetelor, sunt studenta De cateva zile studiez intens cum e cu reciclatul ca daca nu pun ce trebuie unde trebuie astia nu-mi iau gunoiul din fata casei Am trei containere date de la primarie si fiecare e cu misiunea lui : hartie, resturi alimentare si sticle -conserve.Pare simplu dar nu e, filozofeala curata Radeam cu Kaze oare pampersii Dariei se recicleaza...cine stie poate chiar cutia de cereale e facuta dintr-un scutec kkcios Nu mai zic ca masina de gunoi vine o data pe saptamana si deja sunt inecata in gunoaie lasate de fostii proprietari Daca vreu sa pun mai mult de 6 saci tre sa platesc |
|

Nivel: MEMBRU FONDATOR
Inregistrat: 2/13/2006 Mesaje: 9883
| Miha si la noi e la fel . O saptamana ridica de la fiecare casa , din cutii diferite : cartoane ( ambalaje ), sticla , cutii metalice si tomberonul cu resturi de la gradinarit ( plante , ramuri, frunze ) , saptamana viitoare resturile alimentare si hartie alba ( gen plicuri, cataloage ). Totul se recicleaza ! Sunt cutii diferite, tomberoane de culori diferite ..... Le adunam in shed.
Chiar am ramas surprinsa cand , dupa Sarbatorile de iarna , erau la iesirea din supermarketuri cutii mari amenajate pentru card-uri , felicitari, vederi ..... Scria mare : hai sa ne bucuram de un copac si sa le citim anul viitor sub alta forma !
Sunt de admirat pentru asta ! Civilizatia e civilizatie ! Si la noi cat gunoi se produce..... am inteles ca de curand Progoana si-a deschis singurul centru de reciclare din Romania ! Din punctul asta de vedere , bravo lui ! |
|

Nivel: SAFIR
Inregistrat: 2/26/2006 Mesaje: 16505
| Mihaela, eu am dat prima data cu nasul de chestia cu sortarea gunoaielor in Germania, in urma cu 6 ani....era o adevarata harababura, mereu trebuia sa am grija sa nu incurc sacii, sa pun gunoiul menajer la cartoane sau la cartoane...