|
Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 2/14/2006 Mesaje: 36610
| Dispecerat non-stop
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a modificat programul de functionare al dispeceratului pentru preluarea reclamatiilor. Acum puteti apela gratuit 0800.080.999, oricand, pentru a va plange de serviciile operatorilor comerciali. De asemenea, ANPC a infiintat un telverde, 0800.888.881, pentru consilierea operatorilor economici. SURSA |
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/2/2007 Mesaje: 2320
| oki, iata ca am patit eu acu 4 zile: deschid punga (sigilata) de cereale Nestle - 5 fructe cu lapte, si gasesc inauntru bucati de var uscat.... si... unde sa ma adresez pentru asta?
|
Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 2/14/2006 Mesaje: 36610
| ira_tgr wrote:oki, iata ca am patit eu acu 4 zile: deschid punga (sigilata) de cereale Nestel - 5 fructe cu lapte, si gasesc inuntru bucati de var uscat.... si... unde sa ma adresez pentru asta?
Pai suna la protectia consumatorilor...
|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/2/2007 Mesaje: 2320
| si cum o sa demonstrez ca varul se afla in punga sigilata si nu eu sunt cea care l-a pus acolo? |
Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 2/14/2006 Mesaje: 36610
| Pai asta cu demonstratul nu e treba ta, ci a lor. Cu siguranta vor verifica si alte pungi de cereale. Din cate stiu trebuie sa pastrezi bonul, ca sa ai cu ce dovedi ca ai cumparat de acolo. |
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/2/2007 Mesaje: 2320
| nici nu mai stiu cand am luat, sau de unde.... adica stiu de unde - de la Carrefour k acolo imi ac cumparaturile - dar nu mai stiu cand a fost, si sub nici o forma nu am bonul de casa
ei, trece de la mine de data asta |
Nivel: Avansat
Inregistrat: 2/22/2006 Mesaje: 4839
| am avut si eu acasa certuri cu vanzatoarele pe tema asta.am luat niste creioane colorate si cand ajung acasa erau de-a-ndoaselea,creionul rosu avea inauntru mina galbena si toate erau asa schimbate.Le-am dus inapoi si i-am zis ca vreau banii.Bineinteles ca a inceput cu motive ca a bagat banii in casa de parca-i bagase in vreun put fara funt,ca nu e vina ei ci a producatorului ca etc si cica " pt 10 000 de lei fac atat scandal.Fraza asta m-a scos din pepeni si am luat culorile si dau sa sun la OPC ca aveam nr. in memorie( ca sa vedeti ce tinea eu in memorie Imediat a scos banii din putul cel fara fund si mi i-a dat, a luat culorile si de atunci n-am mai intrat in magazinul ala.
altadata am luat un pachet de unt si acasa vad ca mniroase a branza stricata.Il duc inapoi si cer banii.Aceeasi poveste, ca de ce l-am inceput ( zic :da ce, vroiati sa-l vindeti altcuiva?)ca nu poate scoate banii din casa ( se pare ca asta e motiv general valabil).Mi-am facut mii de draci si tzop dau sa sun la OPC.De data asta vanzatoarea n-a ramas impresionata si am plecat acasa cu pachetul imputit si fara bani iar cei de la OPC nu mai stiu ce au facut, daca s-au dus sau nu la mag. ala cine stie |
Nivel: Senior
Inregistrat: 2/13/2006 Mesaje: 6852
| Nu prea am avut necazuri prin tara, m-am inteles cu vanzatoarele cand am gasit ceva in neregula...dar aici...parca ma mananca limba mereu si daca vreo vanzatoare are tupeul sa comenteze si sa-mi raspunda urat, imediat il chem pe superviserul sau managerul magazinului si remediaza situatia...am avut cateva intamplari, la una managerul ne-a dat gratis ce vroiam sa cumparam, la altele mi-au dat reducere la anumite produse, pe astia de la cablu i-am taxat chiar zilele astea cu o reducere ca nu mi-a mers netul, plus ca nu am platit nimic sa-mi vina tehnicianul acasa, lucru care in mod normal aici se plateste (macar trip-ul, daca nu si reparatia)...o singura reclamatie la BBB (better business bureau) am pana acum, pentru ca nu am avut cu cine discuta sa remedieze situatia: am reclamat o firma de plumbing ca a venit unul sa-mi repare disposerul de la chiuveta si dupa ce ca mi-a crapat o teava, m-a lasat cu el desfacut, balta si mizerie in bucatarie si s-a carat fara sa zica nimic, a plecat ca mutu si dus a fost, n-a raspuns nici la telefon dupa aia...de draci ce-am avut, in seara aia am scris un complaint online la BBB, care mi-a si raspuns intr-o saptamana sa ma intrebe daca am si pretentii de la firma respectiva...nu am cerut nimic, pentru ca firma la care avem home warranty care-a contractat firma astuia a remediat imediat situatia pe costul lor, dar daca era sa mai platesc ceva, sigur ii ceream sa-mi plateasca...plangerea am facut-o ca sa citeasca si alti oameni care au de gand sa cheme compania asta, de fapt, ce companie? ca el era toata firma ...asa ca, daca mai am neplaceri, stiu exact unde sa scriu si sa telefonez la orice ora din zi si din noapte |
|
Nivel: Membru
Inregistrat: 1/26/2007 Mesaje: 33
| Se poate face reclamatie si pe internet nu stiu exact adresa dar poti cauta pe google,asa am gasit-o si eu si ai si nr de inregistrare la reclamatie sa te poti interesa,Eu am depus in decembrie reclamatie pe internet pt ca ne-am oprit la popasul Saru sa mancam mici si surpriza cand ne-a adus painea au iesit 2gandaci de bucatarie din cos.Asa ca mai mananca daca poti!!!!!!! |
|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/18/2006 Mesaje: 3674
| Elena, ai primit si vreun raspuns de la ei? Ca sunt curioasa. Si unde e popasul Saru? |
|
Nivel: Membru
Inregistrat: 1/26/2007 Mesaje: 33
| m-au sunt la vreo 2zile cei de la protectia consumatorului dolj ca aici a ajuns reclamatia eu fiind din craiova sa-mi spuna ca au trimis in olt reclamatia si de atunci nimic.Asta se intampla in decembrie.este intre bals si slatina.
|
|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 11/18/2006 Mesaje: 3674
| Mi se pare ok ca te-au sunat, macar citesc reclamatiile, asta inseamna ca probabil se vor duce totusi intr-un control acolo. Bine de stiut ca se poate reclama online. |
|
Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 2/14/2006 Mesaje: 36610
| elena girleanu wrote:Se poate face reclamatie si pe internet ...
Aici: Reclamatie online |
|
Nivel: Membru
Inregistrat: 6/17/2012 Mesaje: 1
| Se poate face ceva impotriva celor de la orange care opresc semnalul la cartela si daca te duci la ei iti cer 7 euro sa primesti o noua cartela cu acelasi numar? ei au dreptul de a face asta? |
|
|