Nivel: Membru
Inregistrat: 2/24/2014 Mesaje: 6
| Salutare tuturor, ma numesc Razvan, sunt student la Universitatea Politehnica Bucuresti si in timpul liber sunt pasionat de proiecte de garaj. Datorita pasiunii, dorintei de a imi dezvolta o mica afacere pe cont propriu si nu in ultimul rand, regretul care il am pentru generatiile noi de copii, care uita sa se bucure de lucrurile simple, si a caror copilarie este "furata" de calculator, m-am decis sa organizez niste ateliere, workshopuri, in cadrul carora sa ii invat diverse lucruri, care la scoala sau in alta parte nu ii invata nimeni. Totul se rezuma la lucru manual, se lucreaza cu foaia, creionul, rigla, ruleta, sublerul, compasul echerul etc, iar ca materiale, incepand cu lemn, si terminand cu silicon, la final ideea este sa ajunga sa realizeze de cata munca, ce unelte si ce materiale sunt necesare pentru a face ceva. Scopul acestor ateliere este de a ii invata pe copii sa fie practici, sa cunoasca tot ce este in jurul lor, sa isi dezvolte imaginatia, sa le centralizeze atentia spre diferite materii scolare, sa isi gaseasca un hobby, sa se orienteze mai usor mai departe spre un anumit profil de liceu, facultate, etc.
Momentan am ajuns la partea unde caut sa vad ce parere au parintii despre aceste ateliere, tocmai de aceea am postat aici. Locatia unde doresc sa desfasor activitatea nu este fixata, sunt in tratative cu diferite firme, iar pretul unui atelier variaza in functie de materialele si uneltele necesare. ( 10-50 lei ).
Astept parerile dvs ! Multumesc frumos ! |
|
Nivel: Senior
Inregistrat: 11/10/2009 Mesaje: 7238
| Super tare ideea! Mult succes! |
|
Nivel: SAFIR
Inregistrat: 2/4/2008 Mesaje: 17381
| Da, si mie imi place! Si nu ar strica in cat mai multe domenii... |
|
Nivel: MEMBRU FONDATOR
Inregistrat: 3/1/2006 Mesaje: 7513
| Buna idee, timp sa avem sa-i plimbam pe unde au nevoie. |
|
Inregistrat: 3/2/2011 Mesaje: 5536
| Super! |
|