|
Nivel: Membru
Inregistrat: 1/15/2014 Mesaje: 1
| Buna seara! Sper in primul rand sa nu incalc nicio regula a acestui site recomandand cabinetul pe care il frecventez. Am citit cate probleme ati intampinat la diferite cabinete dar si cat de bine este la altele. Eu am ajuns la Livia Dent tot printr-o recomandare asa ca stiu cat de bine este sa ai pe cineva care sa iti garanteze siguranta unui lucru bine facut. Am intalnit-o acolo pe doamna doctor Irina Trosca care pur si simplu m-a facut sa imi pierd orice urma de frica. Sunt niste medici care dau dovada de mult profesionalism, cabinetul arata impecabil si in general atmosfera este una atata de placuta ca nici nu zici ca esti la medic. Eu va recomand sincer sa apelati la serviciile lor pentru ca sunt de cea mai buna calitate si in plus sunt convinsa ca nu conteaza ce boala aveti pentru ca un medic bun nu face niciodata diferente intre pacienti. Toata lumea trebuie tratata fara a face diferente! Sper ca v-am fost de mare ajutor! |
|
Nivel: MEMBRU FONDATOR
Inregistrat: 5/27/2006 Mesaje: 14390
| Fetele, vreau o recomandare de medic ortodont pentru pitici, din Iasi. |
|
Inregistrat: 4/28/2014 Mesaje: 1
| kali wrote:Fetele, vreau o recomandare de medic ortodont pentru pitici, din Iasi. salut va recomand cu toate increderea un super medic de la adentis(in zona vamii)... stomatolog Leuca Roxana, un om caruia ii pasa de ceea ce face si se vad si rezultatele. am fost super multumit si nu e scump, e ok la pret. |
|
Inregistrat: 5/2/2014 Mesaje: 1
| Am avut o experienta foarte neplacuta în clinica KOPFZEIT. Aparatul lor de inhalosedare are eficienta limitata iar cunostintele lor de stomatologie sunt precare. Dupa un chin prelungit au reusit sa puna o plomba ce nu acopera toata suprafata polizata a maselei. A trebuit sa apelez la un alt cabinet pentru a repara plomba facuta de KOPFZEIT. O singura plomba a costat 800RON la KOPFZEIT!!!!! |
|
Inregistrat: 6/13/2014 Mesaje: 1