Infertilitatea
Subiectul anterior · Subiectul urmator
nicoleta_elena
Scris: Tuesday, January 8, 2013 11:39 AM
Nivel
Nivel: Membru

Inregistrat: 1/8/2013
buna, dana! ai idee daca la fertilia sunt ok si pe zona de infertilitate masculina? sotul meu are nise probleme si ne gandeam sa mergem la un control...mersi
Dana Valian
Scris: Tuesday, January 8, 2013 2:27 PM
Nivel

Inregistrat: 12/13/2012
da, sunt foarte ok, au medici specializati pe andrologie si pe genetica si fac multe tipuri de analize ca sa depisteze daca e vreo problema de fertilitate masculina.
Sezen
Scris: Thursday, September 12, 2013 4:44 PM
Nivel

Inregistrat: 9/12/2013
Pentru fertilizare in vitro apelati cu toata increderea la Spitalul Medpark din Chisinau. Aici au medici foarte buni cu sanse mari de reusita, iar preturile sunt accesibile. Puteti sa aflati mai multe pe medpark.ro.Eu am fost la acest centru si am ramas foarte impresionata de profesionalismul echipei.
maria criss
Scris: Monday, September 23, 2013 11:37 AM
Nivel

Inregistrat: 9/23/2013
AdrianaC wrote:
Infertilitatea este opusul fertilitatii si se defineste ca inabilitatea de a ramane insarcinata dupa mai mult de un an de incercari, sau dupa 6 luni in cazul femeilor de peste 35 de ani. Femeile care raman gravide dar nu pot tine sarcina, sau femeile care raman insarcinate o singura data si de loc dupa aceaa pot fi de asemenea infertile. Se estimeaza ca infertilitatea este o boala, care poate afecta deopotriva barbatii si femeile. Din randul femeilor intre 15 si 44 de ani, aproximativ 10% intampina dificulatti in a ramane gravide sau nu pot pastra sarcina.

Care sunt cauzele, probabilitatea si factorii de risc pentru infertilitatea feminina ?

Ce metode exista pentru cazurile de infertiliate, in care ati tot incercat si nu v-a iesit.

O prima abordare din cate stiu eu este sa va asigurati ca aveti o problema, apoi sa o depistati si sa o tratati.
Pentru aceasta sunt necesare mai intai investigatii precum analize de sange, analiza spermei, etc.