Indigestia la nou nascuti
Subiectul anterior · Subiectul urmator
AdrianaC
Scris: Sunday, April 16, 2006 7:48 AM
Nivel: ALBA CA ZAPADA

Inregistrat: 2/12/2006
Cum ne dam seama daca bebelusul nostru are sau nu indigestie?

De obicei, bebelusii care au probleme cu digestia plang 1 ora sau 2 dupa ce au fost hraniti. Daca bebelusul e alimentat natural, ganditi-va ce ati mancat voi. Este posibil ca ceva din ceea ce ati mancat sa nu ii fi priit micutului.

Daca este hranit artificial, trebuie sa intrebati medicul daca e cazul sa ii schimbati formula de lapte bebelusului. Nu toti medicii aplica aceasta metoda, sunt unii medici care recomanda schimbarea laptelui numai in cazul in care se constata o intoleranta la formula respectiva sau alergie.
Elia
Scris: Sunday, April 16, 2006 1:42 PM
Nivel: Guest

Dar eu ama uzit de bebelusi care plang ore in sir dupa ce mananca doar de la colici, adica mers la doctor si negait nimic, nici o alta suferinta, nici o boala. Si dupa un timp inceteaza reprizele astea de plans de la sine. Eu una, multumesc lui Dumnezeu, nu am patit asa ceva, ca la cat sunt de panicoasa,cred ca m-as duce la doctor in ficare zi, dar am auzit chiar de la doctori, pe care i-am intrebat daca e normal sa aiba o ora de plans zilnica, de aceste cazuri care sunt, pare-se normale.

Si atunci intrebarea mea este cum iti dai seama ca e indigestie si nu simplii si banalii colici?
stele_pe_cer
Scris: Sunday, April 16, 2006 1:59 PM
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 2/13/2006
"Indigestia alimentara
Te simti balonata, regurgitezi si ai o durere surda in capul pieptului? S-ar putea sa fie o indigestie! "

Indigestia sau colicii la sugar se manifesta asemnator.Un sugar nu are cum avea indigestie de la altceva decat de la singurul aliment ingerat, si se poate manifesta numai sub forma de colici (durere de burtica).
taki
Scris: Sunday, April 16, 2006 4:16 PM
Nivel
Nivel: SMARALD