Incotro ne indreptam?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
AdrianaC
Scris: Thursday, August 9, 2012 5:49 AM
Nivel: ALBA CA ZAPADA

Inregistrat: 2/12/2006
Incotro ne indreptam ?

Cati dintre noi isi mai aleg astazi job-ul din pasiune, si nu din interes?

An dupa an continuam sa ne "minunam" de rezultatele obtinute la bacalaureat, fara insa ca cineva sa isi puna problema daca nu cumva mai sunt si alti "vinovati" pentru aceste rezultate in afara elevilor...

Cu siguranta sunt multi elevi care trec prin scoala ca pe aleile parcului, in plimbare, si pentru care scoala nu este nimic altceva decat un loc in care se pot intalni cu prietenii, isi pot etala masinile, telefoanele, hainele, etc...

Cu toate acestea, sunt sigura ca sunt si multi elevi care chiar vor sa invete, dar nu prea au de la cine sau ai caror parinti nu isi pot permite sa le ofere meditatii de 2-3 ori pe saptamana.

De ce sa faca meditatii si sa nu invete direct de la scoala, s-ar intreba poate unii?

Pentru ca in multe cazuri, in scoli nu prea se mai invata carte... Profesorii sunt mai mult sau mai putin pregatiti, mai mult sau mai putin interesati de rezultate, prefera sa lucreze la un nivel minim sau cel mult mediu... oarecum este incurajata mediocritatea...

Mai mult decat atat, daca lasam putin deoparte bacalaureatul si ne uitam si la modalitatea in care are loc admiterea la liceu... Vom ajunge la concluzia nefericita ca acesti copii sunt nevoiti sa invete de 10 la toate materiile, indiferent ce aptitudini, inclinatii au, indiferent ca vor sa dea la un liceu de mate-info sau la unul cu profil uman. De ce? Pentru ca media din clasele 5-8 ii afecteaza intrarea la liceul dorit...

Unde sunt profesorii dedicati de alta data?