Gravidutzele noastre dragi - 38
Subiectul anterior · Subiectul urmator
NicoN
Scris: Wednesday, February 15, 2017 10:27 AM
Nivel
Nivel: Avansat

Inregistrat: 6/17/2015
HOPE wrote:

Fetelor, vin cu vesti! Am primit rezultatul la amnio QF si e totul bine...restul cariotipului abia peste 2 saptamani. Si sunt fetiteeee love

Iuhuuuhearts Sa fie sanatoase si sa stea la mami in burtica pana la termen!!! Pupiciiilove
stelutza
Scris: Wednesday, February 15, 2017 10:43 AM
Nivel
Nivel: Ambasador

Inregistrat: 1/12/2015
Ralucamarin wrote:
poti sa mi arati si mie te rog valorile ? Mersi !

nu tia venit si interpretarea se calculeaza in functie de varsta greutate ,si sunt niste valori si scrie rezultat scazut cand ajun acasa fac o copie sunt la medicul de familie i-au sotului tratament ca il supara spatele! eu zic sa nu te strezesi daca la eco ti-a zis ca totul e bine nu are ce sa fie rau si oricum e o analiza statistica!
Bucurie2017
Scris: Wednesday, February 15, 2017 10:53 AM
Nivel
Nivel: Membru

Inregistrat: 2/8/2017
Ralucamarin wrote:
Fetelor a facut cineva analiza de dublu test la synevo??

Buna!L-am facut eu la bebe doi. Si sunt ok analizele. In sapt 10-11 faci analiza de sange si apoi saptamana 11-12 ecografia.
La ecografia de dublu test (adica sapt 12) mi-a spus si sexul copilului ...Doctorul a spus asa: "Eu vad 80% ca este baiat". Si asa a fost!
HOPE
Scris: Wednesday, February 15, 2017 11:02 AM
Nivel

Inregistrat: 9/27/2014
stelutza wrote:

felicitari HOPE sa fie sanatoase si sa ajunga la termen luni merg si eu la medic la control la 15 saptamani poate aflu si eu ce o sa avem! ca simptome cum esti ca eu parca nu sunt gravida doar un pic se vede la burtica nu mult oricum!

Multumesc!DistanceKiss Doamne ajuta!