Gravidutele noastre dragi - 11
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Andi&Mariuca
Scris: Saturday, October 24, 2009 9:20 PM
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 2/14/2006
Charlize wrote:
Multumesc de primire.
Am 19 ani, voi implini pe 11 decembrie. Sunt studenta in primul an, si sarcina a venit pe neasteptate.

wow! multi anisori inainte, sa fii sanatoasa si sa ai puterea sa iti cresti copilasul!firstprize esti de apreciat ca te-ai decis sa nasti copilasul! newclap vei fi o mamica tanara si copilasul tau va creste frumos!pupici

noi te asteptam aici cu impresii, bucurii si intrebari pe care le ai. te vom sprijini si vei gasi mereu un sfat, daca ai nevoie si daca doresti!thumright
Charlize
Scris: Saturday, October 24, 2009 9:24 PM
Nivel
Nivel: Membru

Inregistrat: 10/10/2009
Multumesc din suflet. hearts A fost greu la inceput pt ca nu stiam cum ma voi descurca. Nici acum nu stiu cat de greu va fi. Dar acum sunt sigura ca il vreau pe bebe, si am sa lupt pt el.
Andi&Mariuca
Scris: Saturday, October 24, 2009 9:35 PM
Nivel

Charlize wrote:
Multumesc din suflet. hearts A fost greu la inceput pt ca nu stiam cum ma voi descurca. Nici acum nu stiu cat de greu va fi. Dar acum sunt sigura ca il vreau pe bebe, si am sa lupt pt el.

cu aceasta atitudine, iti va fi mai usor. un copilas este o binecuvantare desi este si o provocare. ai pe cineva care sa te ajute, sa iti fie aproape, prieteni, familie?
Charlize
Scris: Saturday, October 24, 2009 9:39 PM
Nivel

Nu stiu cat de absurd suna, unii m-au tras de urechi pt ca accept aceasta situatie. Sunt singura la parinti, parintii mei financiar isi permit sa ma intretina in facultate, si sa creasca si pe bebe, ca eu sa nu fie necesar sa renunt la scoala acum. Ei m-ar fi tinut in facultate si daca nu aparea bebe. Pana voi naste ma voi muta impreuna cu tatal copilasului meu, care munceste, si apoi ne vom descurca financiar din venitul lui, si cu ajutor din partea mamei lui sa stea cu bebe, sa pot continua scoala cat mai curand.