|

Nivel: Avansat
Inregistrat: 2/15/2006 Mesaje: 3579
| Hei, Stefy, inca putin si incepe si la tine numaratoarea inversa! Sa ai o zi buna! |

Inregistrat: 2/15/2006 Mesaje: 3579
| Cathy, neatza, te vad pe-aici! Cum te mai simti?!? |

Nivel: MEMBRU FONDATOR
Inregistrat: 4/4/2006 Mesaje: 8978
| Bulinutza, felicitari, burtica roz!!!! Stefania, felicitari si tie! Pupam toate burticutele! |

Nivel: Grupa mijlocie
Inregistrat: 11/25/2008 Mesaje: 433
| Bulinutza, te felicit din toata inima pt fetitza!
Stefania, felicitari pt bb si sarcina usoara.
Anca, tu tot nu vrei sa te linistesti? Cum te mai simti azi?
Anca(Arad), il asteptam pe print cand o vrea el sa vina, nu-ti face griji o sa vezi k o sa fie bine. Ma incanta postarile tale pline de umor
Mada, imi pare rau ca are probleme Alexia, sunt sigura ca medicul poate sa te ajute. Sanatate multa si un pupic de la noi
Ely, chiar ma intrebam cum mai esti. Spune-mi cum e sa iti simti puiul in burtica? Imi amintesc eu cat am fost de emotionata ...si acum cand face tumbe sau ma loveste in splina sau ficat de ma lasa fara aer nu pot decat sa ma amuz ca am un baiat zvapaiat ca maica-sa Am zis ca intr-o zi il filmez sa vedeti si voi ce acrobatii face in burtica la mami.
Anabella, tu ce mai faci mami?
Monique, un pupic mare pentru galatencele mele dragi .Sa ai si tu o zi minunata alaturi de fetitzele tale!
Pupam toate burticile si mamicile
Noi suntem bine astazi, azi noapte m-am trezit cu durere de burtica dar a trecut si am putut sa ma odihnesc chiar bine. Deja m-am obisnuit cu astea, ce e mai greu pt mine e faptul ca tre sa stau mai mult in pat si cam asta fac de o luna jumate. Avand in vedere ca sunt o persoana activa ma mai apuca depresia dar daca ma gandesc ca fac asta pt ca micutul meu sa se nasca sanatos si imi trece . Si apoi am incredere in Dumnezeu ca o sa fie bine si va am si pe voi .... asa ca va multumesc pt ca existati
|

Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 11/9/2008 Mesaje: 30045