 Nivel: Maestru
Inregistrat: 10/17/2009 Mesaje: 8601
| V-am admirat si pe FB,va admir si aici!Doua fete superbe.Pupacim toata familia de frumosi! |
|

 Nivel: RUBIN
Inregistrat: 4/22/2009 Mesaje: 20813
| Va multumim si va pupam . |
|

 Nivel: Avansat
Inregistrat: 4/17/2008 Mesaje: 3770
| si mandra de mine ...


|
|
 Nivel: Avansat
Inregistrat: 1/6/2010 Mesaje: 4463
| Doua frumoase!
Ps ai tenesi ca a lui Edy fara siret, ce mult imi plac si mie. |
|

 Nivel: Senior
Inregistrat: 11/10/2009 Mesaje: 7238
| Doua frumoase! |
|

 Nivel: RUBIN
Inregistrat: 3/29/2007 Mesaje: 22800
| Superbe! |
|
 Nivel: Maestru
Inregistrat: 10/17/2009 Mesaje: 8601
| Te prinde bine noul look!Sunteti minunate! |
|

 Nivel: Avansat
Inregistrat: 4/17/2008 Mesaje: 3770
| multumim!!! |
|

 Nivel: TOP TEAM
Inregistrat: 11/9/2008 Mesaje: 30045
| Alexandra ce slabutza si frumoasa esti,pupici |
|

 Nivel: Avansat
Inregistrat: 4/17/2008 Mesaje: 3770
| multumesc Ana ...cu 3 kg in plus totusi (din pacate) |
|
 Nivel: Senior
Inregistrat: 6/20/2008 Mesaje: 5142
| Frumoasa nu stiu dar fericita ca-mi implinesc visul.
Baiatul de langa mine e un geniu rebel si fara un sfantz in buzunar.Eu sunt mamica lui ,oriunde ma duc pac si el langa mine
Profu nostru e indian ,mori de ras cand zice in loc de hormons "hurmun"...si multe alte perle dinastea dar e profesionist bun si se iarta
Am poze si inauntru dar nu avem topic "Urata in fiecare zi " |
|

 Nivel: SMARALD
Inregistrat: 8/10/2007 Mesaje: 13449
| Superba,Miha! Ma bucur ca ti-ai gasit telul si ca-ti place....Mult,mult succes!Si sa fie cum iti doresti tu |
|

 Nivel: Avansat
Inregistrat: 6/8/2010 Mesaje: 2562
| Mihaela bravo ! in ce oras esti ?
|
|
 Nivel: Maestru
Inregistrat: 10/17/2009 Mesaje: 8601
| Ai intinerit de cand mergi la scoala |
|
 Nivel: Senior
Inregistrat: 6/20/2008 Mesaje: 5142
| Multumesc |
|
|
|