Farmacia de acasa
Subiectul anterior · Subiectul urmator
MNiko
Scris: Wednesday, January 10, 2007 7:43 PM
Nivel: Guest

Inregistrat: 2/12/2006
Care sunt medicamentele pe care incercati sa le aveti meru in cas pentru cazurile de urgenta? Pentru copii v-a recomandat pediatrul ce fel de medicamente sa tineti in casa? Vi le-a dat compensat(cele care se puteau da)?
Kiki
Scris: Wednesday, January 10, 2007 7:46 PM
Nivel
Nivel: TOP TEAM

Inregistrat: 2/14/2006
Eu am asa: (cu lista de la pediatru) Nurofen, Eferralgan (supozitor + sirop), supozitor cu glicerina, vigantol, supozitor novocalmin, rivanol, ser fiziologic, spray cu apa de mare, vitamina C - picaturi, Calpol, tifon, leucoplast, plasture cu rivanol, betadina, karvol, Vibrocil...si nu mai stiu, trebuie sa mai arunc un ochi in cutie...

Nimic compensat. Pe toate am dat bani. puker
MNiko
Scris: Thursday, January 11, 2007 9:09 AM

Nici nurofenul nu ti-l da compensat? Eu pt el primesc reteta compensata doar daca ma duc la inceputul lunii, altfel imi spune ca s-a terminat plafonul de compensate, desi eu stiu farmacie care elibereaza compensat toata luna.

Mi-e doctorita mi-a spus o singura data sa iau Panadol, fara sa ne dea reteta si oricum cand a fost nevoie am luat am luat Nurofen. In rest nu mi-a zis nimic.

Eu ce am prin trusa sunt mai mult ramase de cand am facut ceva tratamente. Nici macar la vaccinuri nu ne-a spus vreodata ca putem lua ceva sau pune un supozitor daca va creste febra, iar daca am intrebat ne-a dat un raspuns..."Da, se poate".

O sa incerc sa-mi completez si eu trusa cu informatiile de la voi. Merci Kiki.

Kiki
Scris: Thursday, January 11, 2007 9:10 AM
Nivel

Pediatrul lui Dav nu are cum sa-mi dea nimic compensat, pentru ca nu are cum. Pentru asta am doctorul de familie, dar astuia trebuie sa ii dau bani, ca nu misca nici un deget. Asa ca decat sa-i dau lui bani, prefer sa mi le cumpar!
MNiko
Scris: Thursday, January 11, 2007 9:11 AM

Kiki wrote: