Clubul mamicilor incepatoare - 10
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Ella30
Scris: Friday, August 23, 2019 8:20 PM
Nivel
Nivel: Avansat

Inregistrat: 2/21/2019
MirelaD wrote:

Am incercat si la providenta dar acolo nu rasp nimeni niciodata, trebuie sa ajung personal si la medis aici in podul de piatra unde sunt 2 medici cu recom, dar sunt in co. Pff cat noroc pe capul meupale

Suna pe la 19.30 sau da le mail seara tarziu, o sa primesti raspuns cu sigurantaras
MirelaD
Scris: Friday, August 23, 2019 8:37 PM
Nivel
Nivel: Ambasador

Inregistrat: 5/16/2019
Ella30 wrote:

Suna pe la 19.30 sau da le mail seara tarziu, o sa primesti rasouns cu sigurantaras

Mersi de pont asa voi face:*
Mirunah
Scris: Friday, August 23, 2019 11:07 PM
Nivel

Inregistrat: 10/23/2017
Hello sau mai bine zis buna seara, mamici. Cine isi mai aduce aminte de noi? V-am mai citit din cand in cand din umbra...cum timpul nu prea imi permite.

Mirunah attached the following image(s):
a0069dcc-f48f-4f6a-9aa0-652bdb75e9c3.jpeg

MaryPoppins
Scris: Friday, August 23, 2019 11:51 PM
Nivel

Inregistrat: 9/20/2017
Ella30 wrote:

Am inteles ce ai zis:d poate pt ca e un canal blocat, deci lapte ramas acolo, sa mi fi zis dr sa trag cu seringa ? Ideea e ca ceva rezultate vad, nodulul s a mai micsorat. Ichhhh, incep sa ma supar pe ea si pe cele din spital, f putine lucruri bune m au invatat.
Suuuuuper buna metoda aia de muls ! Am incercat o si iese laptic. Picura cate putin dar iese, desi nu simt cum coboara laptele, cum zici tubounce
Deci spui ca ar fi util sa iau o pompa electrica. Phillips avent e buna ? E marca pe care o stiu cel mai bine..
Azi am incercat sa i dau fara protectii. Ff greu..nu deschidea gurita deloc. Intr un final a luat sanul dar nu s a atasat corect, pt ca acum ma ustura putin. Mai incerc. Am schimbat sanii cand n am mai auzit ca inghite + stimulare dar intr un final tot a adormit si n a mai supt deloc. Insa nu ma las, m am ambitionat si tre sa reusesc. Sper sa nu fie prea tarziu.