|
Nivel: Avansat
Inregistrat: 2/10/2020 Mesaje: 3078
| Tin pumnii, deme sa fie cu noroc de data asta ! |
Inregistrat: 2/19/2020 Mesaje: 1886
| freya1 wrote:Tin pumnii, deme sa fie cu noroc de data asta !
Sa fie 🤗🍀 |
| Dellialilliana wrote: Mulțumesc 🤗
Cum ești? |
Nivel: Grupa mijlocie
Inregistrat: 1/6/2022 Mesaje: 361
| deme wrote:
4 ovo scoase ieri, astazi 3 fertilizate.
Doamne ajută să fie cu noroc! Tinem pumnii tare tare 🥰 |
Nivel: Grupa mica
Inregistrat: 8/17/2022 Mesaje: 143
| Deocamdată bine, marți sau miercuri repet beta. Încă nu s-a oprit, testele sunt tot mai stridente, stiu că nu mai sunt relevante dupa 6 zile de întârziere. Nu am dureri nici sangerari , dacă e ca dătile trecute abia după ce a scăzut beta hcg au început toate. Nu am întrerupt tratamentul, nu am putut...parca mai am putina speranța și ma rog lui Dumnezeu sa fie bine intr-un fel sau altul. O Duminica frumoasa fetelor și o săptămână cu succese ! 🙏🤗 Dellialilliana attached the following image(s):
|
| Dellialilliana wrote: Deocamdată bine, marți sau miercuri repet beta. Încă nu s-a oprit, testele sunt tot mai stridente, stiu că nu mai sunt relevante dupa 6 zile de întârziere. Nu am dureri nici sangerari , dacă e ca dătile trecute abia după ce a scăzut beta hcg au început toate. Nu am întrerupt tratamentul, nu am putut...parca mai am putina speranța și ma rog lui Dumnezeu sa fie bine intr-un fel sau altul. O Duminica frumoasa fetelor și o săptămână cu succese ! 🙏🤗
Hey , hai ca mai exista speranta!!
Acum m-a sunat embriologul, 2 arata f bine, 1 mai ametit. Vedem maine in z3 cam cum stam si daca incercam un fresh de z5 sau..cine stie. |
| Si-au ramas 2, care arata bine, 7 si respectiv 9 celule. Pt ziua 3, embrionul ar trebui sa aiba 8 celule din ce știu eu A zis ca ar vrea sa congeleze ambii, dar ne auzim in ziua a5a. |