Nivel: Maestru
Inregistrat: 2/20/2012 Mesaje: 105
| Dragi mamici, am mare nevoie de ajutorul vostru! Sunt studenta in anul 6, la facultatea de medicina din Constanta. Am luat hotararea de a-mi face lucrarea de licenta pe sectia de pediatrie, iar din acest motiv trebuie sa discut cu aproximativ 600 de mamici cu privire la modul in care au introdus diversificarea in alimentatia copilului. Titlul lucrarii este "Modele de alimentatie la copiii cu varste intre 6 luni si 2 ani". La capitolul "Statistica"al lucrarii trebuie sa aduc argumente solide cu privire la modul in care alimentatia influenteaza buna crestere si dezvoltare a celor mici. Daca va intereseaza voi atasa chestionarul ce trebuie completat. . Astept cum mare drag raspunsurile voastre. Mailul meu este anki87_2007@yahoo.com! Va multumesc si va doresc mult succes in meseria de mamica!:*
Pentru copii intre 6 luni- 2ani
Nume Prenume Sex Data nasterii Locul nasterii Mediu de proveninta Numele mamei Numele tatalui Varsta mamei Forma de invatamant absolvita de mama Ocupatia mamei...............................si a tatalui.................... Parintii sunt fumatori? Mama a fumat in timpul sarcinii? A fumat in timpul alaptarii?
Copilul a facut bolile copilariei
Vaccinari( conform schemei- daca s-au facut toate vaccinurile – sau daca nu precizati ce vaccinuri s-au facut)
Exista in familie rude de gradul 1 cu :hipertensiune,diabet,obeziate......(precizati cine prezinta afectiunea si exact ce afectiune)
Boli ale copilului( internari):
Forma de organizare a familiei: • Parintii sunt: casatoriti.......... concubinaj.............. divortati........ parinte decedat.......... • Cati copiii sunt in familie? Fete Baieti • Al catelea copil este acesta .........