Cata miscare am facut astazi ?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
kali
Scris: Tuesday, June 3, 2014 10:06 AM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 5/27/2006
Mesaje: 14389
Si eu imi vad de programul meu. Imi da o stare de bine... dupa.
aurishta
Scris: Tuesday, June 3, 2014 10:07 AM
Avatar
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 3/2/2011
Mesaje: 5536
Tocmai am terminat si eu programul pe care mi l-am propus....am reusit sa il duc la capat, cu toate ca de cel putin 10 oei am vrut sa ma opresc Crazy chipurile nu mai puteam Haha Hilar
Ma bucur foarte mult de aceasta reusita yes , astept ziua de maine, chiar daca o sa fac febra musculara!ras sic pupici
bereea
Scris: Wednesday, June 4, 2014 9:23 AM
Avatar
Nivel
Nivel: RUBIN

Inregistrat: 3/29/2007
Mesaje: 22792
Azi am realizat o performanta, cel putin pentru mine: 5,03 km in 32 de minute. Nu-i rau deloc, nu-i asa?
kali
Scris: Wednesday, June 4, 2014 10:11 AM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 5/27/2006
Mesaje: 14389
Eu am lucrat pentru oblici ca disperata iar acum am o febra musculara de nici nu pot tusi. De-abia astept sa merg la sala diseara sa-mi treaca...

M-am specializat. Fac incalzire apoi aerobic cam 1/2 ora in total ( cu greutati, sa lucreze si bratele din inertie ) iar cealalta 1/2 ora strict ce ma intereseaza: oblici, abdomen, pernutele dintre picioare - nu stiu cum se numesc.

Nu mai tin pasul cu restul salii pentru ca la mine nu are rost sa insist pe fund si picioare pentru ca nu acolo am eu probleme. E suficient cat lucreaza in prima jumatate de ora. In plus, deja duc mult mai mult ca si numar de repetari si nu ma mai lasa antrenoarea sa lenevesc.

Bereea, nu suna rau deloc, desi nu ma pricep. Eu niciodata nu stiu cat alerg - cand alerg. Oricum, eu, alergare fac numai in sala, pe loc - nu pe banda - iar cand o fac, targetul e de 20 min. ritm alert - nu ca de rezistenta.
Lilly of the valley
Scris: Wednesday, June 4, 2014 12:43 PM
Avatar
Nivel
Nivel: SMARALD

Inregistrat: 3/23/2007
Mesaje: 12042
fetei i-a fost interzisa miscarea intensiva si pt a-i pastra mobilitatea si tonusul m-am alaturat ei. astfel repetam zilnic balansari si abdomene, serii de cate 10, pana la 100, pe ea o opresc la 60. e in in stare de mai mult, eu nu.sorry1


aurishta
Scris: Wednesday, June 4, 2014 6:10 PM
Avatar
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 3/2/2011
Mesaje: 5536
Am mai facut si eu astazi o serie de exercitii de 30 de minute.....cred ca o sa am o febra musculara de toata frumusetea!
kali
Scris: Wednesday, June 4, 2014 8:21 PM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 5/27/2006
Mesaje: 14389
Greeeeeu, greu azi la sala dar m-am ambitionat si am facut tot ce mi-am propus. Acum am o usoara stare de rau. Am zile mai bune si zile mai proaste...
TatyKS
Scris: Thursday, June 5, 2014 7:38 AM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 3/1/2006
Mesaje: 7513
Imi place mobilizarea voastra Bravoo .Va pup pe toate in parte !Cheek Kiss

Bere, se vede ca ai fost atleta Clap .Felicitari ! Alergarea este cea mai buna dinre toate ... daca as putea sa ma duc si eu macar de doua ori pe saptamana Hands

Oana, sa inteleg ca mergi si la fitness ?

Eu fac acelasi program de pilates de 50 de minute si 2 -3 serii a cate 30 abdomene . Daca nu fac altceva inainte, pot face 4 serii a cate 50 , dar dupa pilates , mai greu.

Spor la treaba bounce !


aurishta
Scris: Thursday, June 5, 2014 9:33 AM
Avatar
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 3/2/2011
Mesaje: 5536
Desi azi-dimineata ma simteam obosita, gata-gata sa dau "skip"ras la sport sic , am facut un efort de vointa si iata-ma acum yes , cu programul gata yes , numai bine de mers la dus!
kali
Scris: Thursday, June 5, 2014 9:57 AM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 5/27/2006
Mesaje: 14389
TatyKS wrote:
Oana, sa inteleg ca mergi si la fitness ?


Nu, toate exercitiile sunt in sala iar pentru care e cazul la saltea - sau mai fac pentru oblici cu mingea, de ex... pentru diversificare. Iar greutatile de care ziceam sunt gantere mici cu care lucrez usor bratele in timp ce fac step aerobic sau cardio, de ex.

Fitness nu vreau pentru ca nu-mi doresc masa musculara. Mie imi trebuie tonifiere iar asta numai cu vointa proprie pot obtine. Zic asta pentru ca-ti trebuie dorinta de perfectionare si ambitie pentru a ajunge sa executi corect exercitiile dar si sa ajungi la numarul de repetari pe care ti-l doresti.

Iar cand spun ca nu ma lasa antrenoarea sa lenevesc ma refer ca nu ma mai lasa sa fac numarul standard de 20 sau 25 de repetari pe serie cum fac celelalte fete chiar daca mai sunt zile cand vreau sa trag chiulul. Asa-mi place fata asta!! Stie sa scoata ce-i mai bun din mine!! Inclusiv stresul de peste zi. Acolo ma descarc de toate.
bereea
Scris: Thursday, June 5, 2014 10:28 AM
Avatar
Nivel
Nivel: RUBIN

Inregistrat: 3/29/2007
Mesaje: 22792
Multumesc TatyCheek Kiss Cert este ca ajung inapoi acasa cu hainele ude pe mine desi sunt doar 15 grade afara la ora cand alerg.

Azi fac cozile la spital.Deja sunt un sac de nervi.
bereea
Scris: Friday, June 6, 2014 9:16 AM
Avatar
Nivel
Nivel: RUBIN

Inregistrat: 3/29/2007
Mesaje: 22792
5,4 km in dimineata aceastachitara chitara Sincer, inca fac un efort de vointa urias ca sa-mi misc dosul la alergat...dar ce bine ma simt dupa.

Kali, ma bucur ca poti face sala si esti atat de silitoare.Felicitari!Bravoo Am ajuns la concluzia ca sala nu este pentru mine...sau poate nu era sala giusta.Era mereu aglomerat, trebuia asteptat randul la aparate, nu-mi place sa alerg pe pedana pentru ca ma plictisesc ingrozitor, prefer miscarea in aer liber.Mi-a placut mai mult la zumba, transpiram la greu...poate ma voi inscrie iar la iarna.Voi incerca sa fac ceva exercitii acasa, poate reusesc mai ales ca la noi vin caldurile de acum.

Aurisha, Bravoo

Shirel, cum merge sportul cu sotul?

Taty, imi explici un pic terminul de "pilates"?Spor in continuare!
TatyKS
Scris: Friday, June 6, 2014 9:44 AM
Avatar
Nivel
Nivel: MEMBRU FONDATOR

Inregistrat: 3/1/2006
Mesaje: 7513
Oana, am inteles ! Pup si spor la treaba in continuare Cheek Kiss ! Bere , pilates este o combinatie de exercitii specifice si respiratie controlata ! Cu pilates nu te epuizezi si lucrezi mai multe grupe musculare in acelasi timp. Prin inspiratie si expiratie controlata se lucreaza cel mai bine musculatura . Cauta pe net exemple ! Felicitari pentru km alergati ... Wow, wow ' DistanceKiss
bereea
Scris: Friday, June 6, 2014 9:46 AM
Avatar
Nivel
Nivel: RUBIN

Inregistrat: 3/29/2007
Mesaje: 22792
Multumesc, Taty!computerlove
Lilly of the valley
Scris: Friday, June 6, 2014 10:23 AM
Avatar
Nivel
Nivel: SMARALD

Inregistrat: 3/23/2007
Mesaje: 12042
Gradinaritul se pune? Azi am rasadit si eu rosii, ardei si varza. E cam tarziu, dar vremea a fost asa capricioasa!
M-am tinut de programul obisnuit cu abdomene si balansari ale picioarelor. Balansarile au lucrat bine fesierii ca am febra musculara, iar eu merg constant km si stau in picioare datorita jobului.
Utilizatori in acelasi subiect
NU poti posta subiecte noi in acest forum.
NU poti raspunde la subiecte in acest forum.
NU poti sterge postari in acest forum.
Nu poti edita postari in acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota in sondaj in acest forum.