Cata miscare am facut astazi ?

Options Cata miscare am facut astazi ?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
alexandrabogdan
Postat: Friday, May 15, 2015 11:48 AM


Nivel: Avansat

Intrat: 4/17/2008
Postari: 3770
Locatia: arad
Fetele sportivele ce tip de sport/ miscare recomandati unei persoane sedentare cu rezistenta la efort 0?? eu musai trebuie sa fac ceva, recomandat de medic. medicul zice ca m-ar ajuta f mult si pt poliartrita si tot el zice ca miscare insemnand cresterea pulsului la 100+ varsta
bereea
Postat: Friday, May 15, 2015 11:58 AM


Nivel: RUBIN

Intrat: 3/29/2007
Postari: 22770
Resistenta ti-o faci in timp.Eu as incepe cu jumatate de ora de mers fortat zilnic.Si inot daca ai posibilitatea.
Lilly of the valley
Postat: Friday, May 15, 2015 12:01 PM


Nivel: SMARALD

Intrat: 3/23/2007
Postari: 12042
AuraClap perfect de acord.
Dupa ce am rasadit 50 fire de rosii si am smuls cateva buruieni dintre ceapa spatele s-a resimtit.

Alexandra, incepe cu gimnastica medicala. Cere sfatul medicului reumatolog mai intai.
alexandrabogdan
Postat: Friday, May 15, 2015 12:15 PM


Nivel: Avansat

Intrat: 4/17/2008
Postari: 3770
Locatia: arad
Lilly of the valley wrote:
AuraClap perfect de acord.
Dupa ce am rasadit 50 fire de rosii si am smuls cateva buruieni dintre ceapa spatele s-a resimtit.

Alexandra, incepe cu gimnastica medicala. Cere sfatul medicului reumatolog mai intai.


nu mai frecventez reumatologul, doar medicul homeopat. sunt hotarata sa-i vin de hac bolii in acest mod. dar mai lipseste miscarea

Bereea nu stiu sa inot din pacate
Josefina
Postat: Friday, May 15, 2015 2:02 PM


Nivel: Grupa mica

Intrat: 2/12/2015
Postari: 144
In stil sportiv zici,Aurishta? Departe de mine,eu am mancat doar agurida,ma stresez repede.Ori sunt cocoana,ori nu sunt!Nu vreau surogate.

Lilly,timp pentru mine-ideea de aur a zilei!Sarut-mana!
aurishta
Postat: Friday, May 15, 2015 2:53 PM


Nivel: Senior

Intrat: 3/2/2011
Postari: 5532
Locatia: Bucuresti
alexandrabogdan wrote:
Fetele sportivele ce tip de sport/ miscare recomandati unei persoane sedentare cu rezistenta la efort 0?? eu musai trebuie sa fac ceva, recomandat de medic. medicul zice ca m-ar ajuta f mult si pt poliartrita si tot el zice ca miscare insemnand cresterea pulsului la 100+ varsta
Ceva in stil yoga.....am auzit ca si pilates este mai usor, dar nu stiu sigur, n-am facut pana acum!
Josefina wrote:
In stil sportiv zici,Aurishta? Departe de mine,eu am mancat doar agurida,ma stresez repede.Ori sunt cocoana,ori nu sunt!Nu vreau surogate.
Asta nu e un surogat, dar musai sa fi facut sport inainte ca sa stii cum s-o faci si sa intelegi ce spun! Cheek Kiss
Josefina
Postat: Friday, May 15, 2015 4:34 PM


Nivel: Grupa mica

Intrat: 2/12/2015
Postari: 144
Sigur,in toate e un musai si cine stie cunoaste!hainoroc
aurishta
Postat: Friday, May 15, 2015 7:01 PM


Nivel: Senior

Intrat: 3/2/2011
Postari: 5532
Locatia: Bucuresti
alexandrabogdan wrote:
Fetele sportivele ce tip de sport/ miscare recomandati unei persoane sedentare cu rezistenta la efort 0??
Si inotul ar fi indicat, daca ai acces la un bazin!
sousourel
Postat: Saturday, May 16, 2015 8:53 AM


Nivel: Senior

Intrat: 2/18/2006
Postari: 7688
Munca in gradina e de hobby, dar tot munca se cheama si indoaie oaseleras Dar nu as renunta la asta. Pacat ca nu completez si cu miscarea organizata de tip sportivras Atunci chiar ar fi eficientCrazy
aurishta
Postat: Saturday, May 16, 2015 9:12 AM


Nivel: Senior

Intrat: 3/2/2011
Postari: 5532
Locatia: Bucuresti
Alexandrabogdan, ce zici de asta? https://www.youtube.com/watch?v=_wJtQjQ4HI8
alexandrabogdan
Postat: Saturday, May 16, 2015 2:55 PM


Nivel: Avansat

Intrat: 4/17/2008
Postari: 3770
Locatia: arad
mda....interesant. ideea e ca imi trebuie ceva care sa imi ridice pulsul la 100+varsta, adica la 132. explicatia e ca batand atat de repede inima pompeaza un flux mare de sange care "spala" depunerile de pe articulatii. pe langa altele. 30 de min ar fi suficient
vanina
Postat: Saturday, May 16, 2015 5:17 PM


Nivel: Ambasador

Intrat: 12/19/2008
Postari: 886
Locatia: Iasi
Alexandrabogdan, neavand rezistenta, iti va creste destul pulsul indiferent de ce alegi. Ca sa fii mai sigura, te poti duce la sala pe banda/biciclete ca sa iti iei si pulsul in acelasi timp. Daca ai probleme cu articulatiile cred ca bicicleta e mai indicata.
vanina
Postat: Saturday, May 16, 2015 5:23 PM


Nivel: Ambasador

Intrat: 12/19/2008
Postari: 886
Locatia: Iasi
aurishta wrote:
Alexandrabogdan, ce zici de asta? https://www.youtube.com/watch?v=_wJtQjQ4HI8


Am incercat si eu mai inainte, dar n-am trecut de prima pozitie Lol
aurishta
Postat: Sunday, May 17, 2015 9:04 AM


Nivel: Senior

Intrat: 3/2/2011
Postari: 5532
Locatia: Bucuresti
alexandrabogdan wrote:
mda....interesant. ideea e ca imi trebuie ceva care sa imi ridice pulsul la 100+varsta, adica la 132. explicatia e ca batand atat de repede inima pompeaza un flux mare de sange care "spala" depunerile de pe articulatii. pe langa altele. 30 de min ar fi suficient
Vanina are dreptate, bicicleta stationara sau banda sunt bune pentru inceput!
shirel
Postat: Sunday, May 17, 2015 9:57 AM

Nivel: SMARALD

Intrat: 7/22/2007
Postari: 11807
Locatia: israel
Si eu tot gafaind intoarsa de la antrenamentul de dimineatza.

Alexandrabogdan te-as sfatui sa iei totusi legatura cu un antrenor de fitness care sa-ti recomande in functie de criteriile pr care le descrii ,un antranament personal ptr tine.Nu la fiecare li se potriveste orice :banda,aerobic etc.Deocamdata si intre timp este cel mai indicat mersul pe jos ..mersul obisnuit dar pe distantze si treptat,treptat sa prelungesti distantza cat si viteza dar asta in timp.Nu este indicat sa faci sa creasca deodata pulsul daca tu de atata timp nu ai facut conditie fizica si nici miscare.Succes nu este de jucat cu sanatatea uitati-va si la saracul de Cotabitza.

Utilizatori in acelasi subiect
NU poti posta subiecte noi in acest forum.
NU poti raspunde la subiecte in acest forum.
NU poti sterge postari in acest forum.
Nu poti edita postari in acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota in sondaj in acest forum.
Printeaza subiectul
RSS Feed