Profil: Andreealee
Despre
Utilizator: Andreealee
Nivel: Grupa mijlocie
Statistici
A intrat: Thursday, October 22, 2020
Ultima vizita: Sunday, December 1, 2024 1:58 PM
Numarul de postari: 343
[0.03% din toate postarile / 0.22 postari pe zi]
Imagine
Ultimele 10 postari
Subiect: Clubul mamicilor incepatoare - 18
Postat: Wednesday, June 29, 2022 8:10 PM
Andreeax wrote:

Exact la fel și la băiatul meu,era puțin gălbui la albul ochișorului. Eu am și născut la 37 de săptămâni,posibil asta sa fi influențat durata de timp mai mare. Am fost la control la fix o luna unde mi s-a spus ca dacă nu trece pana la 2 luni abia atunci se intervine. Cazurile sunt diferite,asta e situația noastră. 🤗

Am inteles multumesc 😊

img
Postat: Wednesday, June 29, 2022 4:50 PM
Andreeax wrote:

A avut icter pana aproape de 2 luni dar foarte ușor,nu am avut niciun fel de tratament. Nu am auzit de ceea ce ți-a recomandat pediatra dar eu nu sunt medic . 🙈 Sănătate! Cheek Kiss

Buna Andreea.. cum era la voi de spui ca era icter usor.. ca sa pot sa compar cum e la mine..Ca nici ea nu mi se pare ca ar fi rau, doar ca ii iese bilirubina 12-12,5 si scade foarte lent..are intr-adevar si la albul ochilor mai galbui.. dar in rest pare ok.. mananca doarme uda scutece e vioaie .. singura grija e sa nu ii afecteze ficatul ca se trece mai greu..

img
Postat: Wednesday, June 29, 2022 1:57 PM
Fetelor voi ati avut icter prelungit la bebei? La mine face 5 saptamani joi si inca are. Este alaptata exclusiv. Pediatra imi spusese ca pot sa dau in clocot laptele matern si sa ii dau asa 24 de ore sa ii mai scada bilirubina. Ati mai auzit sau ati fost vreuna in situatia asta si s-a rezolvat asa?

img
Subiect: Gravidutele noastre dragi - 64
Postat: Saturday, June 25, 2022 10:43 AM
simmo wrote:
Am fost și eu azi dimineață să fac testul de diabet gestational. După 30 minute am vomitat. A trebuit sa îl anulez (mi-au zis ca dacă vomit nu mai este valabil testul).