Profil: alinusha1982
Despre
Utilizator: alinusha1982
Nivel: Membru
Statistici
A intrat: Tuesday, January 11, 2011
Ultima vizita: Monday, July 4, 2016 10:44 PM
Numarul de postari: 34
[0.00% din toate postarile / 0.01 postari pe zi]
Imagine
Ultimele 10 postari
Subiect: Rochite crosetate-2
Postat: Tuesday, March 19, 2013 1:44 PM
buna fetelor, ma ajutati, va rog, cu ceva scheme la niste rochitele dragalase, multumesc, multumescLove computerlove Love computerlove Love computerlove Love computerlove Love computerlove
Subiect: nou venitele sa si prezinte micile oper de arta la care lucreaza sau au nevoie de ajutor
Postat: Tuesday, March 19, 2013 12:50 PM
buna fetelor, ma ajutati cu o schema la aceste rochitele, multumesc Love Love computerlove computerlove Love computerlove Love computerlove
Subiect: Bluzite crosetate
Postat: Tuesday, March 5, 2013 2:22 PM
multumescccccccccccoeur coeur coeur coeur
Subiect: Bluzite crosetate
Postat: Monday, March 4, 2013 2:10 PM
Buna fetelor, ma puteti ajuta cu 2 scheme pentru 2 bluzite, astep, multumescLove love love love love love love love computerlove computerlove computerlove :01:015: :015: :015: :015: 5:
Subiect: Jachete crosetate pentru copii
Postat: Monday, March 4, 2013 2:04 PM
Buna fetelor, ma puteti ajuta cu 2 scheme la bluzitele de mai jos, le-am postat aici nu stiu sa le pun. AsteptLove Love computerlove computerlove love
Subiect: CONCURS-SETUL CROSETAT PTR COPII
Postat: Thursday, November 8, 2012 1:36 PM
Felicitari!
Subiect: Rochii dama crosetate
Postat: Tuesday, October 30, 2012 1:39 PM
carmenalina wrote:
eu cred ca trebuie sa alegi un model de patratel si apoi sa le imbini intre ele, respectand dimensiunile pe care le doresti la rochita.... am gasit ceva modele pe net de patratele...

Multumesc
Subiect: Rochii dama crosetate
Postat: Friday, October 26, 2012 7:29 AM
Buna fetelor, mi-a ramas pe suflet o rochie si nu reusesc sa asociez un model gasit pe site, de aceea apelez la voi, poate ma ajutati voi.
Aceasta este rochia
Subiect: Bluze crosetate 2
Postat: Tuesday, June 26, 2012 7:40 AM
Mersi anamaria, nu prea inteleg din schema asta, dar multumesc.
Dar o idee de cum as putea sa incep, de sus sau de jos.
Multumesc
Subiect: Bluze crosetate 2
Postat: Thursday, June 21, 2012 7:09 AM
Buna fetelor, va rog sa ma ajutati cu o schema la acesta bluza, si daca se poate si cu cateva explicatii, :)pupici pupici pupici
Multumesc