alergie dermatologica
Subiectul anterior · Subiectul urmator
tentea
Scris: Friday, June 11, 2010 11:43 PM
Nivel: Guest

Inregistrat: 2/12/2006
Mesaje: 13
Salut ! sufar si eu de o alergie de cati va ani dar am fost de 2-3 ori la medic dermatolog dar medicamentele recomandate au fost in zadar.uneori ma apuca nijte mancarimi pe corp si daca ma scarpin ma inrosesc si ma umflu sau daca ma lovesc ma umflu in locul respectiv...Cu o zi inainte sa am alergia asta am fost la frizer (poate ca de la masina lui am luat boala) sau tot in ziua aceea am intrat intr`o sala de fotbal in care sa dat cu nijte solutii spray`uri pt dezinfectie si am stat 30 de min acolo cu toate ca ma usturau ochii si mirosea intepator ...Va rog ajutati`ma



uff nervi pale cry plans
dari
Scris: Friday, June 11, 2010 11:54 PM
Avatar
Nivel
Nivel: Avansat

Inregistrat: 12/27/2009
Mesaje: 3468
Si mama mea facea alergii urate si medicii nu au gasit cauza pana i-a spus o cunostinta sa incerce banala sare amara si de atunci au trecut 2 ani si nu a mai avut probleme.Cauta mai multe informatii despre sarea amara pe net precis vei gasichatten .Mult succes si insanatosire cat mai rapidabye
sweet angel
Scris: Saturday, June 19, 2010 12:08 AM
Nivel
Nivel: Avansat

Inregistrat: 1/6/2010
Mesaje: 4463
eu de cand am ramas insarcinata stranut f des, oare e tot un fel de alergie?
inainte stranutam f rar.
mi se pare deranjant ca uneori ma doare burtica cand stranut.
danab
Scris: Monday, June 21, 2010 7:45 AM
Avatar
Nivel
Nivel: Senior

Inregistrat: 3/13/2006
Mesaje: 5519
Sweet_angel, incearca sa folosesti spray cu apa de mare, ca poate ai devenit sensibila la praf.
Cat despre tentea, multe alergii pot fi provocate de sprayurile insecticide. mama mea tuseste de isi rupe plamanii daca inhaleaza doar o data substanta. Mancarimile pot fi si de la condimente, incearca sa iti faci teste de alergie.
marivic
Scris: Wednesday, November 7, 2012 2:44 PM
Avatar
Nivel
Nivel: SMARALD

Inregistrat: 8/10/2007
Mesaje: 13449
Am si eu o dermatoza de stres,care ma termina,.....
Cum ma enervez foarte mult,am un examen,acumulez multa suparare in mine,imi apare,in cot sau la ambele,....
Am fost la farmacie si mi-a dat Canespor unguent si Ketostin 200mg pastile.Ketostinul a zis sa iau 1 pastila pe zi,..ieri am luat prima pastila dar mai tarziu mi-au iesit pe fata niste bubite si ma furnica toata fata(scria si in prospect ca efect advers)
Nu stiu ce sa fac?Sa mai iau in continuare,....sau nu?Astazi nu am mai luat-o de frica,....
mirela74chris
Scris: Friday, November 9, 2012 8:00 AM
Avatar
Nivel: Maestru

Inregistrat: 10/17/2009
Mesaje: 8601
Poate ar fi bine sa mergi la un medic.Nu e bine sa iei orice de la farmacie,fara un consult in prealabilpupici computerlove
Utilizatori in acelasi subiect
NU poti posta subiecte noi in acest forum.
NU poti raspunde la subiecte in acest forum.
NU poti sterge postari in acest forum.
Nu poti edita postari in acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota in sondaj in acest forum.