AJUTOR
Subiectul anterior · Subiectul urmator
livia75
Scris: Tuesday, February 8, 2011 7:12 PM
Nivel: Guest

Inregistrat: 2/12/2006
Mesaje: 12
Atunci cand scriu mai apar si alte litere...din ce causa?

Uitati daca scriu 7PITICI cum apare: 7PITNIWCI

denisa_stefania
Scris: Friday, February 11, 2011 4:12 PM
Avatar
Nivel
Nivel: Membru

Inregistrat: 1/7/2011
Mesaje: 42
se pricepe cineva la calculatoare?am nevoie de ajutor!imi apare pe cdranul pc-ului cam asa:the server responded[auth]invalid aser/password loghin details try again sau cancel si imi apare chestia asta din 5 in 5 minute si nu stiu cum sa o fac sa dispara.multumesc anticipat daca poate cineva sa ma ajute
Utilizatori in acelasi subiect
NU poti posta subiecte noi in acest forum.
NU poti raspunde la subiecte in acest forum.
NU poti sterge postari in acest forum.
Nu poti edita postari in acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota in sondaj in acest forum.