Probleme la locul de munca

Options Probleme la locul de munca
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Lavy
Postat: Saturday, June 9, 2012 9:43 AM

Nivel: Membru

Intrat: 6/9/2012
Postari: 3
Locatia: Cluj
Buna ziua, am o nelamurire in ceea ce mi s-a intamplat la locul de munca si as fi tare recunoscatoare daca ma poate ajuta cineva.
Eu lucrez ca si receptionera la un hotel unde sunt s ture de noapte. De curand am afla ca sunt insarcinata, am facut cerere de informare(cu numar de inregistrare intern) si am dus si adeverinta de la medicul ginecolog in care era specificat faptul ca trebuie sa se evite turele de noapte. Cand au aflat mi-au cerut sa-mi dau demisia altfel au spus ca imi fac o decizie cu care vor sa ma mute pe postul de femeie de sevici/ camerista pe un salar mai mic, chiar daca eu nu am fost de acord. pe postul de receptioner nu ma mai lasa sa raman spunand ca colegele mele nu vor fi de acord ca eu sa ma duc doar pe turele de zi la lucru si ele nu.
Intrebarea mea este daca au voie sa ma mute de pe postul de receptioner pe un post unde sunt implicate substante de curatenie si munca fizica mut mai grea ca si la receptie.
Astept un raspus si va multumesc

bereea
Postat: Saturday, June 9, 2012 12:37 PM

Nivel: RUBIN

Intrat: 3/29/2007
Postari: 22702
Cum adica sa mute o femeie insarcinata la o munca mai grea? Nu cred ca se poate, dar nu sunt informata in domeniu.Doar ca asa imi spune mie bunul simt
t-mihaela
Postat: Saturday, June 9, 2012 5:47 PM

Nivel: Senior

Intrat: 6/20/2008
Postari: 5141
Nu conteaza ce le convine colegelor sau nu ,conteaza ce spune legea si sunt sigura ca legea te protejeaza in cazul asta.Cere imediat ajutor avizat,e abuz in toata regula ce ti se intampla.box2
kmn
Postat: Saturday, June 9, 2012 9:18 PM

Nivel: Avansat

Intrat: 2/21/2010
Postari: 2506
Locatia: sibiu