medicament ptr tuse?

Options medicament ptr tuse?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
rodica83
Postat: Tuesday, July 29, 2008 9:16 PM

Nivel: Grupa mica

Intrat: 4/30/2008
Postari: 172
Locatia: Arad
Fetelor va rog sa-mi spuneti si mie care dintre aceste 2 medicamente sunt ptr tuse: AERIUS SI ZYRTEC ?
Lilly of the valley
Postat: Tuesday, July 29, 2008 9:22 PM

Nivel: SMARALD

Intrat: 3/23/2007
Postari: 12042
rodica83 wrote:
Fetelor va rog sa-mi spuneti si mie care dintre aceste 2 medicamente sunt ptr tuse: AERIUS SI ZYRTEC ?

Niciunul. Sunt antihistaminice, adica sunt pt. alergii.
Aerius se mai recomanda si in situatia unei tuse prelungite, in eventualitatea ca ar fi provocata de vreo alergie.

O sa explice Oana mai bine.
lifeinhim
Postat: Tuesday, July 29, 2008 9:46 PM

Nivel: Ambasador

Intrat: 3/19/2008
Postari: 515
Amandoua sunt medicamente antialergice.

Pentru ce fel de tuse intrebi de medicamente? Si la cine?
rodica83
Postat: Tuesday, July 29, 2008 10:37 PM

Intrat: 4/30/2008
Postari: 172
Locatia: Arad
Mariuta mersi ptr raspuns.
E vorba de o tuse nici seaca nici cu flegma, deci mai mult pe baza de alergie.
Lilly of the valley
Postat: Tuesday, July 29, 2008 10:41 PM

Nivel: SMARALD

Postari: 12042
Medicamentele astea ti le-a recomandat vreun medic? Daca da, atunci ia-le!
Daca tusea nu e pe fond alergic si daca nu ai motive sa suspectezi vreo alergie nu are sens sa le iei. In acest caz mai bine incearca ceva remedii naturiste. Un sirop naturist, cele de la Fares (sunt din plante) sau Stodal .
ciocolatacupiper
Postat: Tuesday, July 29, 2008 11:13 PM

Intrat: 12/13/2007
Postari: 123
Locatia: romania