HELP- Amanarea ciclului menstrual

Options HELP- Amanarea ciclului menstrual
Subiectul anterior · Subiectul urmator
tiramisu
Postat: Wednesday, October 6, 2010 9:17 AM


Nivel: Grupa mijlocie

Intrat: 8/4/2009
Postari: 488
Locatia: Ardeal
Am o prietena buna care se casatoreste pe 23 luna aceasta si cam in perioada aceea ar trebui sa-i vina si ciclu.Oare ce metode ar putea folosi pentru a-l amana ,sa se poate bucura si ea de luna de miere?
bulinutza
Postat: Wednesday, October 6, 2010 9:43 AM


Nivel: Avansat

Intrat: 10/14/2007
Postari: 3780
Locatia: intre prietene dragi...
Hmmm...cu anticonceptionale se putea face o smencherie...Continuai sa iei din folia urmatoare fara pauza si intrerupeai dupa "eveniment" si-ti venea atunci menstruatia.

Daca nu foloseste anticonceptionale, nu prea stiu niciun truc...

Sa-si intrebe eventual ginecologul.uff uff
nikmiki
Postat: Wednesday, October 6, 2010 10:18 AM


Nivel: Ambasador

Intrat: 7/18/2010
Postari: 881
Locatia: Spania
Pot sa-ti spun ce fac eu ca sa-l mai aman.Eu nu iau de obicei anticonceptionale.Cu vreo 2-3 zile inainte de data cand crede ea ca o sa-i vina sa inceapa sa ia ORGAMETRIL o pastila pe zi de preferat dimineata la aceeasi ora in fiecare zi, si sa continue sa ia pastila asta in perioada in care vrea sa n-o viziteze uratzii. Cand intrerupe tratamentul o sa-i vina.
La mine functioneaza.pupici
Kmy
Postat: Wednesday, October 6, 2010 10:25 AM


Nivel: Avansat

Intrat: 9/13/2006
Postari: 1653
Locatia: SV
Cu CLOROCALCIN, am auzit si eu , dar nu stiu cat se bea..., cu anticonceptionale e mai sigur.
Andreea&Ariana
Postat: Wednesday, October 6, 2010 7:38 PM

Nivel: Avansat

Intrat: 3/23/2007
Postari: 3801
Locatia: langa comorile mele
Anticonceptionale am luat si eu cand am cununat(exact in ziua aceea trebuia sa-mi vina uratzii uff ...asa ca am luat in continuare anticonceptionale,nu am mai facut pauza)!
Dar,din cate stiu eu preotul iti poate da dezlegare sa intri in biserica,mai ales ca ea este mireasa!Sunt constienta ca cel mai urat lucru ar fi ca in ziua aceea importanta sa ai menstruatie,ca nu te poti bucura deloc uff !
Cred ca cel mai sigur este sa ia anticonceptionale,dar nu ar strica sa faca o vizita la ginecolog!
tiramisu
Postat: Thursday, October 7, 2010 9:41 AM


Nivel: Grupa mijlocie

Intrat: 8/4/2009
Postari: 488
Locatia: Ardeal
Multumesc mult pt sfaturi. Stiam si eu ca se poate cu anticonceptionale, doar ca ea n-a mai folosit.Astazi are de mers pe la doctorul ei de familie si ii va cere sfatul, poate o va trimite la un specialist.

Problema nu e doar cununia de la biserica, ar fi si luna de miere (sau mai bine zis saptamana de miereras ).

Va pup si va tin la curentpupici
Lilly of the valley
Postat: Thursday, October 7, 2010 9:57 AM


Nivel: SMARALD

Intrat: 3/23/2007
Postari: 12042
eu una nu as lua nimic nici macar pt. saptamana de miere.
cum s-a zis dezlegare primeste de la preot, asa ca nu e o pb asta, in ceea ce priveste indragostitul sot, sa aiba rabdare si respect pt. trupul nevestei. mai ales ca presupun ca s-au mai intalnit in pat. asa ca luna de miere nu mai are aceeasi semnificatie.
motivul: iti dai hormonii peste cap.
uite s-a mai scris si aici: http://forum.7p.ro/CICLUL-MENSTRUAL.aspx?g=posts&t=2328&p=6
nikmiki
Postat: Thursday, October 7, 2010 12:31 PM


Nivel: Ambasador

Intrat: 7/18/2010
Postari: 881
Locatia: Spania
Lili of the valley eu de obicei nu iau pastile pt amanarea ciclului menstrual,dar........luna viitoare pe 20 plecam cu avionul in tara si exact pe 20 trebuie sa-mi vinabanghead .Sincer,prefer sa-l aman decat sa-mi vina si sa-mi fie rau mai ales ca am si bagaje si copiii.Eu ma risc chiar daca imi da hormonii peste cap,sunt sigura ca o sa revina la normal,mai ales ca il am f regulat,la fix 28 de zile.
ElaM
Postat: Monday, June 5, 2017 1:41 PM

Nivel: Membru

Intrat: 6/5/2017
Postari: 1
Locatia: Baia Mare
Help me!!vroiam ca sa imi aman menstrua?ia pentru a sta lini?tita in vacan?a ..am mers la o farmacie Si am întrebat ce metode ar fi..farmacista mi a recomandat anticoncep?ionale de?i eu nu mai i au de 1 an..nomal ciclul trebuia sa mi vina in câteva zile ..Am luat o pastila iar dupa o ora jumate a început sa ma doara f tare burta si sa sangerez..a trecut o zi si in continuare sângerez si ma doare burta f tare..întrebarea mea este sa i au anticoncep?ionalele in continuare sau sa le opresc..sper ca mi a venit ciclul si n am ceva hemoragie...
Utilizatori in acelasi subiect
NU poti posta subiecte noi in acest forum.
NU poti raspunde la subiecte in acest forum.
NU poti sterge postari in acest forum.
Nu poti edita postari in acest forum.
Nu poti crea sondaje in acest forum.
Nu poti vota in sondaj in acest forum.
Printeaza subiectul
RSS Feed