Continuarea studiilor?

Options Continuarea studiilor?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Mi_ha_e_la
Postat: Thursday, June 12, 2014 6:46 PM

Nivel: Membru

Intrat: 6/12/2014
Postari: 1
Sunt studenta la Contabilitate si informatica de gestiune,anul 2, si ma gandesc la ceea ce voi face dupa terminarea facultatii.Ce sanse as avea sa fiu angajata ca si contabila avand in vedere ca media finala va fi in jur de 7,pentru ca nu sunt la invatamant de zi,am copil si imi e destul de greu cu toate astea pe cap?Cat conteaza nota la angajare?Nu am de gand sa raman doar cu facultatea.Pana dau licenta copilul mai creste,si voi putea invata mai mult.Ma gandesc la CECCAR,la master...dar as vrea sa stiu ca toate astea imi vor folosi la ceva.Nu mi-as dori sa raman doar cu diploma.As vrea sa stiu ce ''drum'' e mai bine sa urmez,si mai ales cand.Sa reformulam:
1)Dau licenta,imi gasesc un loc de munca ca economist/contabil.Ce pasi trebuie sa urmez pentru a avansa?Sa urmez CECCAR sau master?Master in ce domeniu?Sau amandoua?Cand e momentul potrivit pentru a face toate astea?Dupa licenta,sa fac imediat masterul/CECCAR?sau sa profesez ca si contabil/economist si apoi sa imi continui studiile?
2)Initial vroiam sa urmez management,dar m-am reorientat pentru ca e mai usor sa gasesti loc de munca in domeniul contabilitatii.Deci,nu m-ar deranja sa continui nici pe partea asta...

PS Vreau sa stiu ce studii sa urmez,in domeniul Stiinte economice:management/contabil pentru a obtine un loc de munca mai bun,cu un program de lucru decent si un salariu cat mai bun,normal!
Lilly of the valley
Postat: Friday, June 13, 2014 10:09 AM

Nivel: SMARALD

Intrat: 3/23/2007
Postari: 12042
Mi_ha_e_la wrote:
...

PS Vreau sa stiu ce studii sa urmez,in domeniul Stiinte economice:management/contabil pentru a obtine un loc de munca mai bun,cu un program de lucru decent si un salariu cat mai bun,normal!