Cele mai bune locuri in avion

Options Cele mai bune locuri in avion
Subiectul anterior · Subiectul urmator
CasandraE
Postat: Monday, April 30, 2012 2:42 PM

Nivel: Grupa mica

Intrat: 2/17/2012
Postari: 205
Un sondaj facut de skyscanner pe 1000 de pasageri a aratat ca majoritatea doresc sa ocupe locurile din fata ale avionului si nu pe cele din spate.
Astfel, cel mai popular loc este 6A, iar cel mai evitat loc este 31E.

marivic
Postat: Monday, April 30, 2012 3:23 PM

Nivel: SMARALD

Intrat: 8/10/2007
Postari: 13404
Locatia: ,....undeva,prin Univers....
Cele mai bune locuri din avion sunt cele de pe aripa,in apropiere de usile de urgenta,sau cel mult putin inapoi aripii.
Spun din proprie experienta caci am lucrat ca constructor de aeronave,....Sondajele,nu sunt relevante,....oamenii spun ceea ce isi doresc,unde le-a placut sa stea dar ca siguranta acele locuri sunt cele mai bune.
kali
Postat: Tuesday, May 1, 2012 10:33 PM

Nivel: MEMBRU FONDATOR

Intrat: 5/27/2006
Postari: 14338
Niciodata nu m-am gandit care sunt cele mai bune locuri... de parca ar conta in caz de... Doamne fereste!!
Nu-mi place sa stau langa iesirile de urgenta... ma ia cu fiori cand ma intreaba daca sunt de acord sa ajut la evacuare in caz de...
Nu-mi place sa stau in dreptul aripii si sa nu vad nimic...
Nu-mi place sa stau in primul rand si sa am in fata un perete...
Si nici pe ultimul rand nu vreau.
marivic
Postat: Wednesday, May 2, 2012 1:09 PM

Nivel: SMARALD

Intrat: 8/10/2007
Postari: 13404
Locatia: ,....undeva,prin Univers....
Kali,trebuie sa te gandesti la siguranta ta si a celor dragi daca calatoresti cu ei,...asa ca este bine,chiar daca nu vezi nimic sa optezi pt cele sigure,parerea mea.Noi de cate ori am zburat am avut aceleasi locuri rezervate de sotul meu on-line.El stie cel mai bine ce este cel mai bun pt.noi(nu ca eu nu as sti ce sa aleg,dar el face rezervarea,el plateste,etc?)
kali
Postat: Wednesday, May 2, 2012 1:12 PM