Cat timp pot sta cu devitalizantul in masea?

Options Cat timp pot sta cu devitalizantul in masea?
Subiectul anterior · Subiectul urmator
m87
Postat: Sunday, October 2, 2011 9:38 PM
Nivel: Guest

Intrat: 2/12/2006
Postari: 5
Sunt o studenta plecata in Franta cu o bursa de studiu pentru 6 luni. Acum 2 nopti m-am trezit efectiv plangand de durere, pentru ca o masea imi zvacnea in obrazul drept, partea de sus, iar durerea imi afectase si urechea, si tampla cu totul. Am luat doua analgezice fara efect, si am indurat durerea pana dimineata, cand am cautat disperata un numar de apel pentru urgente dentare (era si zi de weekend, sambata!). Am gasit cu greu un medic care m-a programat in aceeasi zi, mi-a facut radiografie, si mi-a spus ca sub plomba pe care o aveam la acea masea, caria recidivase, si necesita devitalizarea dintelui. Deocamdata mi-a pus o substanta pentru devitalizare, insa am doua maari probleme: 1) banii: desi am card european, acest medic mi-a spus ca nu stie cum functioneaza, si a trebuit sa ii dau in mana 35 de euro numai pt ce mi-a facut la aceasta sedinta, urmand ca toata distractia sa ma coste 150 de EURO!!! Este aberant de mult pentru buzunarul meu de studenta! problema nr 2: Nu vreau sa mai merg la acest medic! este foarte agresiv cand lucreaza, foloseste aparatul acela de parca ar amesteca branza, si imi iroseste o parte de masea pe care eu am vazut-o in oglinda, singura, ca este sanatoasa. Nu are deloc rabdare si meticulozitate, si ma usuca si de bani! Dna doctor la care ma duceam in Romania imi lustruia fiecare plomba, fiecare colt care ma deranja, imi lasa spatiu intre dinti ca sa ma pot curata cu ata dentara. Nu stiu ce sa fac! am nevoie de un sfat! As putea sa stau cu aceasta plomba provizorie cateva luni, pana ma intorc in tara? Medicul mi-a spus ca peste 8 zile trebuie sa revin pt restul tratamentului. Dar eu nu am cum sa ii mai dau bani, pt ca abia reusesc sa ma intretin!
praslea_cel_voinic
Postat: Monday, October 3, 2011 4:20 AM