Cancer ovarian- ajutati-ma va rog!

Options Cancer ovarian- ajutati-ma va rog!
Subiectul anterior · Subiectul urmator
Alina.Danutza
Postat: Saturday, May 15, 2010 1:30 AM
Nivel: Guest

Intrat: 2/12/2006
Postari: 5
Buna ziua!
Nu este vorba despre mine, ci despre mama mea, in varsta de 52 de ani care in urma unui control ginecologic recent i s-a recomandat operatie de urgenta: histeresctomie si anexectomie bilaterala, fara alte investigatii.Mentionez ca sunt studenta in Iasi ,chiar la medicina, in anul 3.
Mi-e frica ca nu stiu ce e cel mai bine pentru ea, nu stiu la ce medic sa apelez..ma gandesc ca poate ar trebui sa ma orientez pentru un alt centru:am gasit pe internet ceva mai promitator la cluj.
daca ma puteti sfatui cu orice, va multumesc.
praslea_cel_voinic
Postat: Saturday, May 15, 2010 1:38 AM

Nivel: Avansat

Intrat: 6/19/2009
Postari: 2349
Locatia: Far, far away...
Numai in urma unui examen ginecologic??? Nu stiu daca ar trebui sa te intreb: dar unde a facut controlul?
Iasiul e un centru universitar si are spitale foarte bune. Daca esti in anul 3 inseamna ca ai inceput in clinici. Poti sa ceri sfatul unui asistent/preparator univ sau a unui profesor...
Sanatate!
Alina.Danutza
Postat: Saturday, May 15, 2010 2:10 AM

A fost intai la d-na doctor Plesa Alina,gastroenterolog, care i-a facut un echo abdominal si i-a gasit litiaza biliara-cu indicatie de operatie chirurgicala( unul din calculi are aprox 4 cm si nu se poate elimina natural), dupa care s-a oprit la ovare si uter , unde a gasit un fibrom. eu nu am fost prezenta la consultatie. insa stiu ca mama s-a speriat foarte tare, a inceput sa planga, caci dna doctor era destul de convinsa ca este vorba de cancer ovarian( mai ales si pt ca bunica din partea mamei a decedat din aceasta cauza).